Grants

Please check these websites for grants opportunities:

• for the FENS (Federation of European Neuroscience Societies) click here. We are part of the NENS (Network of European Neuroscience Schools) and some grant opportunities are reserved to PhD students mobility within the members’ laboratories.
  • for the EAN (European Academy of Neurology) grants click here.

Grants

Si segnalano due possibilità di grants:

• i grants messi a disposizione da FENS (Federation of European Neuroscience Societies) che trovate qui. Vi segnalo che siamo ora anche parte del NENS (Network of European Neuroscience Schools), che tra l’altro mette a disposizione fondi per la mobilità di studenti di dottorato all’interno dei laboratori aderenti al network.
  • i grants dell’EAN (European Academy of Neurology) che trovate qui e che coprono la partecipazione a corsi o congressi ma anche programmi di cooperazione.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.